Idag hadde vi en megagøy WOD. Men det tok noen hjerneceller å orge den
Astri og hennes selvportrettJeg kårer dette til bloggens koseligste bilde🥺❤️ Far og sønn som trener sammen. Hyller det Sofie er sånn som meg. Spiser hele tiden. Snorre sier vi har bendelorm☹️Post workout sa du? As long as it’s not vegan Bollelaila. Det klinger sykt bra😂🤷🏼♀️Nå har fetteren til Jack endelig begynt på Crossfit👍🏼Monica har spist for mye BubsOg hodet til Melissa er så fylt av hemmeligheter at det sprekker snart To søte roomies. Dette bildet får andre plass etter Odd og Mathias💖Per kom inn på kontoret for å vise meg den kule singleten sin👍🏼Dush prøver å få i seg maiskaken sinDet går sånn passe Må ikke glemme baksiden!!!Tiago er sykt dedikert og flink. Han fortjener skryt. Åsså er han alltid sykt blid. Smiler og sier hei til alle. Han har et lite crush på Ole og Per, så de pleier å få litt ekstra oppmerksomhet da😉🥰 Men det er helt greit. Keep being you, Tiago🙏🏼 Elin skal være sjøstjerne på HalloweenLivet er litt strengt for tiden, men vi syns munnbind er dritkult så det går egt helt fint🤷🏼♀️ Welcome to the life of Alan Walker Snikfotografert i kjent stil I morgen skal jeg vaske gymmet. Feels❤️The Board❤️