
Her sitter det to veldig flinke vektløftere, med masse medaljer og diplomer (til og med pokaler) Men de sykler, så det er meg som må være trener 🤷🏻♂️

Fikk nå skryt av Emilie for jeg var morsom. Det er jo bra 😆


SÅ en liten bonus historie 🥳
«Sunn og Sprek» gjengen gikk ut sammen. Nå må de bestemme seg for om de skal bli medlem eller ikke.



